Black Latte

 

CUM SĂ SLĂBEȘTI UȘOR 32 KG FĂRĂ DIETE ȘI FĂRĂ A IEȘI DIN CASĂ


[rețeta în detalii]

Pagina principală Sănătate Cum să slăbești Rețetă sigură pentru a slăbi garantat

Ai obosit de excesul de greutate? Nu reușești să slăbești? Sau, odată ce slăbești, te îngrași din nou? Îți dorești să îmbraci hainele preferate, dar nu poți ”să încapi” în ele și achiziționarea unei ținute frumoase a devenit o problemă complicată?

”Sunt recunoscător acelor oameni care mă numeau grăsan și mă tachinau. Dacă nu erau ei, aș fi rămas și până acum un grăsan!”, afirmă Marius Tulbure, cel care a slăbit 32 kg . Pentru a-și atinge scopul de a avea un corp frumos a în cercat o mulțime de diete, dar cea mai eficientă metodă era una foarte simplă . Despre această metodă care nu permite kilogramelor să revină Marius ne-a povestit în detaliu. Îți prezentăm istoria lui minunată...


Atunci când am fost concediat, Bianca a propus să ne căsătorim fără nuntă. N-a fost să fie. Căutam o nouă slujbă, din cauza insuccesului am început să mănânc mai mult, mă îngrășam, iar ea continua să aștepte.

Într-un sfârșit, mi-am găsit o slujbă de birou și eram tare fericiți. Bianca avea grijă de mine, mă ajuta cum putea. Simțeam că mă iubește, dar această dragoste se schimbase în timp.

Vara am decis să mergem cu prietenii la o pensiune. Carne la grătar, dansuri și piscină. Aveam mare nevoie de odihnă!



Comments

Popular posts from this blog

Goji Cream

ecoslim